SEMTEX uvedl na Twitchi novinku vyvinutou pro gamery
SEMTEX letos rozšiřuje produktovou řadu o nápoj SEMTEX Focus, určený (nejen) pro gamery. Uvedl jej na Twitchi.
Český energetický nápoj SEMTEX, jenž patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, rozšiřuje produktovou řadu o novinku určenou (nejen) pro gamery. SEMTEX Focus, na jehož vývoji se přímo podílela komunita hráčů, byl uveden prostřednictvím showmatche v CS:GO na Twitchi.
SEMTEX Focus Showmatch je součástí nové komunikační platformy SEMTEX Republic. „Kampaň navazuje na dlouhodobou komunikaci SEMTEXU, soustředí se na zájmy a komunity generace Z a komunikačně je propojuje s příchutěmi jednotlivých drinků z portfolia SEMTEX,“ vysvětluje Karolína Jansová, account directorka agentury WMC/Grey, jež je pod kampaní podepsána. „Mladým lidem tak pomáháme se lépe soustředit, podporujeme jejich touhu být sám sebou nebo se dostat o kousek dál než všichni ostatní,“ dodává.
Kampaň je ve velké míře digitální, v plánu jsou ale i akce v offlinovémsvětě. Před samotným eventem komunikace probíhala na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, kde byli na akci zváni příslušníci gamerské komunity i fanoušci značky.
V rámci showmatche si zahráli členové e-sportovního týmu Brute, se kterým SEMTEX dlouhodobě spolupracuje, proti týmu složenému z veteránů lokální scény. Zahrál si například David Lacina (Kaparzo), David Lacina (Fredi), Karel Pavlica (Sneix) či Roman Pilný (Bladeito). Profi hráče doplnili také známí streameři Natalkaa a Roth Wellden, a jako moderátor se představil youtuber Filip Portales alias Porty. Týmy musely během hry zvládnout i nejrůznější vyrušení – omezení v rámci hry, fyzické limitace, ale také třeba herečku, která představovala maminku a později naštvanou přítelkyni.
Během eventu byla přichystána kromě klasického streamu i živá hudební produkce od DJe Konexe, soutěže a přehlídka nové kolekce oblečení, kterou SEMTEX vytvořil ve spolupráci s fashion značkou Lalavoom.
Pro každý drink i komunitu je v této kolekci připravená jiná varianta, která má nejlépe vystihnout podstatu příchutě a světa s ní spojeného. „Během gamingové akce tedy modelky na místě předvedly oblečeníinspirované drinkem Focus, a diváci také mohli některé kousky z této kolekce vyhrát v online soutěžích během streamu,“ přibližuje Karolína Jansová.
Na poli e-sportu je SEMTEX dlouhodobě aktivní a chce v tom do budoucna i setrvat. „S gamerskou komunitou zůstáváme ve spojení a v aktivitách vytvořených specificky pro hráče budeme zcela jistě pokračovat. Pro tento rok ale máme také v plánu komunikačně podporovat i další příchutě SEMTEX a v odkazu na jejich funkční benefity vystavět další zajímavé aktivity,“ prozrazuje Karolína Jansová.